אודות המשרד

זיו בייטל - עורך דין גירושין מומלץ

בנימה אישית...

הליך גירושין יכול להימשך זמן רב ויש לדעת לאיזו ערכאה מומלץ לפנות.

תחום דיני משפחה הוא אחד התחומים המורכבים ביותר של המשפט הישראלי כיוון שהוא עוסק בנושאים היקרים לנו ביותר – משפחה, ילדים ורכוש. כאשר משפחה מתנהלת כיחידה אחת נושאים אלה אינם באים לידי ביטוי אך כאשר מתעורר הצורך או הכרח לפרק את התא המשפחתי, יש צורך במומחה אשר יהיה בעל הידע המקצועי אך גם בעל רגישות גבוהה.

Ziv Beitel & Co. - Law Firm

משרד עורכי דין זיו בייטל​

אודות המשרד: משרד עורכי דין זיו בייטל, הינו משרד בעל נסיון רב בדיני משפחה לרבות גירושין, משמורת ילדים, מזונות, סכסוכי ממון, ירושות וצוואות. למשרדנו עומד רקורד מרשים של הצלחות לטובת לקוחותינו וזאת בזכות ונסיון ומקצועיות בלתי מתפשרת לצד אנושיות בכל שלבי הייצוג המשפטי. משרד עורכי דין בייטל פועל מתוך אמון, שיתוף פעולה ותיאום מלא עם הלקוח ומספק ייעוץ אישי צמוד והדרכה בכל שלבי הליך הגירושין במטרה להביא לתוצאה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר.

בחירת עורך דין כבר בתחילת תהליך הגירושין היא הצעד החשוב ביותר שעליכם לעשות על מנת שתוכלו לוודא שענייכם מטופלים כראוי. הדרכה, ייעוץ אישי וטיפול נכון הכרחיים על מנת להתכונן לכל שלב של הליך הגירושין כדי שתמנעו מעצמכם הפתעות מיותרות ונזק בלתי הפיך.

נסיוננו הרב בתחום דיני משפחה והמעמד האישי מאפשר לנו לתת לכם מענה אנושי ומשפטי – אנו רואים את טובת הלקוח לנגד עינינו ונלחמים על מנת להשיג תוצאות בכל ערכאות השיפוט . משרדנו יוכל להעניק לכם ייעוץ מקצועי בשפה מובנת ולפשט עבורכם כל מושג שתשמעו בבית המשפט ושאליו אתם צריכים להתוודע כעת.

הליך גירושין יכול להימשך זמן רב ויש לדעת לאיזו ערכאה מומלץ לפנות. תחום דיני משפחה הוא אחד התחומים המורכבים ביותר של המשפט הישראלי כיוון שהוא עוסק בנושאים היקרים לנו ביותר – משפחה, ילדים ורכוש. כאשר משפחה מתנהלת כיחידה אחת נושאים אלה אינם באים לידי ביטוי אך כאשר מתעורר הצורך או הכרח לפרק את התא המשפחתי, יש צורך במומחה אשר יהיה בעל הידע המקצועי אך גם בעל רגישות גבוהה.

מחפשים מידע נוסף? בקרו בדפים השונים באתר וקבלו מידע חשוב. 

FAQ

שאלות נפוצות של לקוחותינו: